Ugrás a fő tartalomra

Eredmények I.

Blog pontozás, kritikázás
felkerültek az eredmények!
((( KATT A TOVÁBBI BEJEGYZÉSEKRE! )))
Tehát megcsináltam a kritikázást, és a pontozás is felkerült. Lejjebb megtalálhatjátok az eredményt! Viszont én a továbbjutokat mondanám:

iidezetek.blogspot.hu 51 pont
idezetek-konyve.blogspot.hu 50 pont
ava-stellyke.blogspot.hu 50 pont
www.kukacvagyok.blogspot.hu 55 pont
dejaelete.blogspot.hu 57 pont

Nemsokára elindítok egy szavazást, ahol a látogatók fogják megszavazni, ki legyen az 1. 2. 3. helyezett!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Akik kiestek, azoknak emléklap:
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
lelkivilag.blogger.hu :
A fejléc kicsit egyszerű, de mivel az egész oldal jól össze van hozva, ezért tetszik, jól át lehet látni az egész blogot. Minden nap frissítesz szinte, és jó dolgokat szedsz össze, tehát nem unalmas. Viszont lehetne a blogodban valami ’extra’ amivel feldobhatnád pl a látogatóid számát.
Fejléc: 8
Az oldal kinézete: 9
Frissítések: 10
Látogatók: 7
Blog témához viszonyítás: 10
Összesen: 44 + 3 ; 60/47 pont

idezetek-blogja.blogspot.hu
[megjegyz.:Miután fél órát játszottam a kurzorral, nekiálltam nézni a blogod:$]
A blogod kinézete nagyon tetszik, szép, színes…a kurzor meg még jobban. Viszont ez a betűtípus már túl sok, jobb lenne valami egyszerűbb, és az már ne legyen színes. D: Meg ha legörgetek, akkor alul hülyén adja ki a látogatókat stb. Azon is változtass szerintem.
Rendszeresen frissítesz. A látogatóid száma is elég nagy.
Fejléc: 9
Oldal kinézet: 9
Frissítések: 10
Látogatók: 10
Blog témához való viszonyítás: 10
Összesen: 48 + 1 ; 60/49
zsumanyo.blogspot.hu
A te blogodat egyszerűen imádom. Szeretem még azt is, ahogy igyekezel, hogy minden apró dolog számít neked..látszik, hogy szereted azt amit csinálsz. J A blogodon minden passszol, viszont ezt a betűtípust lecserélhetnéd! Mert nagyon közel kell hajolnom a bloghoz, hogy el tudjak olvasni 1-1 szót.. Frissíteni mindig szoktál, és az oldal témájához megfelelően.
Fejléc: 9
Az oldal kinézete: 9
Frissítések: 9
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 10

Összesen: 46 + 3 ; 60/ 49 pont.
 
iidezetek.blogspot.hu
egyszerű design, de mégis tetszik. :D jól passzolnak a színek.. De a bejegyzésekben a szövegnek miért kell háttért adni ? K az marha rosszul néz ki. és jobb oldalon a zenedoboznál beállíthatnád, hogy ne magától induljon el..Mert az is kicsit idegesítő. Viszont sokat frissítesz, és minden idézethez van egy hozzáillő kép.
Fejléc: 9
Az oldal kinézete: 10
Frissítések: 10
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 10
Összesen: 48 + 3 ; 60/ 51 pont
 
dreamsy8.blogspot.hu
A kinézet egyszerű. Túl egyszerű..se a háttér, se a fejléc nem fog meg.Egy kicsit több hangsúlyt fektethettél volna bele! Frisssíteni..én azt látom hogy amikor eszedbe jut a blog, akkor frissítesz, de akkor sokat. Inkább minden nap egy kicsit kéne. Ja, és én a helyedben a chat-et jobb vagy bal oldalra tenném!
Fejléc: 7
Az oldal kinézete: 8
Frissítések: 8
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 10
Összesen: 42 + 3 ; 60/ 45 pont
smilegirl21.blogspot.ro
Tetszik az oldalad kinézete..illik a háttér és a fejléc is.Szinte minden nap frissítesz, bár frissíthetnél egy kicsit többet is! Nem csak napi 1-2 idézetet (bár lehet ettől különleges a te blogod). A chat színeit változtasd meg ..mert ez a kék nagyon nem illik!
Fejléc: 9
Az oldal kinézete: 9
Frissítések: 9
Látogatók: 8
Blog témához való viszonyítás: 10
Összesen: 45 + 4 ; 60/49 pont
 
idezetek-konyve.blogspot.hu
Tetszik a blogod kinézete, nem túl erős, de nem is túl egyszerű.. Frissítést sem hanyagolod el, bár a  dátumot nem látom hogy milyen időközönként, de biztos vagyok benne, hogy nem hanyagolod el. Én a chatet feljebb tenném, túl lent van..
Fejléc: 10
Az oldal kinézete: 10
Frissítések: 9
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 10

Összesen: 48 + 2 ; 60/ 50 pont
 
kritikanektek.blogspot.hu
A fejléc miért van ennyire elcsúszva? D: vagy lehet csak én látom úgy. Viszont a háttér valahogy nem illeszkedik az egész bloghoz.. Viszont jó dolgokat írsz le a bejegyzésekben. De néha elcsúsznak a betűtípusok,vagy kimarad 1-1 betű..ezekre figyelj!
Fejléc: 8
Az oldal kinézete: 9
Frissítések: 10
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítása: 9
Összesen: 45 + 2 ; 60/ 47 pont.
findhappinessinthesimplestofthings.blogspot.hu
A fejléc marha jó! Tisztára tetszik :D a háttér is illik hozzá. Általában egy nap 1 idézet van, vagy zene..kicsit lehetne több! Jaa és, muszáj mindegyik idézet mellé beszúrni a képet? Alá vagy fölé szerintem jobb lenne.
Fejléc 10
Az oldal kinézete: 10
Frissítések: 8
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 10
Összesen: 47 + 2 ; 60/ 49 pont.
 
letezzvelunk.blogspot.hu
A fejléc és a design nagyon eltérnek egymástól. Nem jött át nekem egyáltalán.. Bal és jobb oldalon van pár dolog amit én kivennék (pl blogarchívum, vagy ki-be nyitósra raknám)
Szinte minden nap frissítesz, ezzel nincs baj.

Fejléc: 8
Az oldal kinézete: 8
Frissítések: 9
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 9
Összesen: 43 + 2 ; 60 / 45 pont.
 
ava-stellyke.blogspot.hu
A deisgn-al semmi bajom nincs, jól néz ki. Háttér, fejléc is tökéletesen illeszkedik. De a menükön a betűtípust lecserélhetnéd.. Alig lehet elolvasni :D A történetbe bele-olvasgattam, egész jók ;) Frissítéssel nincs probléma :D
Azt mondtad 10x rakod ki a táblát, de összeszerkesztetted, úgy nem ér. Ezért +10 helyett +2 pont.
Fejléc: 9
Az oldal kinézete: 10
Frissítések: 10
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 10
Összesen: 48 + 2  ; 60/ 50pont.
 
www.kukacvagyok.blogspot.hu
A design egyszerű. TÚL egyszerű..a háttér nagyon nem jön át :D és ez a fekete..inkább lehetne mondjuk szürke vagy fehér. A chat színe meg lehetne sötétebb..
Viszont rendesen frissítesz, ez jó.
Fejléc: 8
Az oldal kinézete: 8
Frissítések: 10
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 10
Összesen: 45 + 10 ; 60/ 55pont.
 
dennykehidezetek.blogspot.hu
Jó a blog kinézete, átlátható. Keveset frissítesz.. Kicsit lehetne többet is. A chat színeit változtasd meg, mert borzalmaaaaaas.:D és rakhatnád feljebb is.
Fejléc: 8
Az oldal kinézete: 9
Frissítések: 8
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 10
Összesen: 44 + 1 ; 60/ 45 pont.

 
dejaelete.blogspot.hu
tetszős a dessign. jól összeraktátok. :D Szinte minden nap frissítetek, és jópár idézet kikerül. Nekem ez a betűtípus nem tetszik, mert átláthatatlan K alig tudom elolvasni..
Fejléc: 10
Az oldal kinézete: 9
Frissítések: 9
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 10
Összesen: 47 + 10 ; 60/ 57 pont.

csaknekedphoto.blogspot.hu
Egyszerű, de nekem nagyon tetszik a design.Viszont semmi extrát nem látok az oldaladon..ez viszont túl EGYSZERŰ.
Frissíteni szoktál szinte minden nap..
Fejléc 9
Az oldal kinézete: 9
Frissítések: 10
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 10
Összesen: 47 + 1 ; 60/ 48 pont
 
judittortenet.blogspot.hu
Az oldalad kinézete nekem egy kicsit furcsa .. :D de nem nekem kell tetszenie hanem neked.. Viszont jó történetet írsz, az tetszik, és nem kell sokat várni két rész között.
(a táblát nem látom se bal se jobb oldalon.!)
Fejléc: 8
Az oldal kinézete: 8
Frissítések: 10
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 9
Összesen: 44 pont
 
corin-shimmermilk.blogspot.hu
Miért ugyan olyan a háttér és a fejléc?:D  ez nekem nagyon nem jön át.. Sokat blogolsz, ez jó, és jó dolgokról :DD
Fejléc: 7
Az oldal kinézete: 8
Frissítések: 10
Látogatók: 9
Blog témához való viszonyítás: 9
Összesen: 43 + 4 ; 60/ 47 pont.

Megjegyzések

  1. Jajj de jó,továbbjutottunk :D Nagyon szépen köszönjük a dicséreteket,és a betűtípusért is köszi,hogy szóltál,mert igyekszünk keresni egy másikat,ami könnyebben olvasható.:)

    VálaszTörlés
  2. De jó, nagyon örülök hogy tovább jutottam. A véleményedet és a tanácsaidat megfogadom. :)
    Írtam a chat-be, amikor még elkezdődött a verseny, hogy netán cserélsz e a facebook oldalammal, meg akkor én hogyan tegyelek ki.. azt mondtad, hogy majd írni fogsz a facebook oldalamra.. az érdekelne, hogy azt a cserét mikor tudnánk megbeszélni, vagy hogy egyáltalán cserélnél e még.. :) (Ranna néven írtam a chat-be.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gratulálok!
      Tudom, emlékszem rád..nem jöttem rá még azóta se, hogy hogyan tudnánk ezt megoldani, ezért szerintem maradjunk a blogspot-os oldaladnál, ha gondolod!

      Törlés
    2. Oké, de van egy ötletem, írj az oldalnak üzit, ha van kedved egy cseréhez. Link : https://www.facebook.com/labelloidezet.

      Törlés
  3. Szia!

    Örülök, hogy részt vehettem a versenyen :) A véleményed is köszönöm :)
    A táblákat pedig a jelentkezésemkor kitettem és még mindig ott is vannak, na de mindegy is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, én köszönöm
      pontozáskor kerestem, de nem láttam!

      Törlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  6. köszönöm,hogy részt vehettem,és köszönöm a tanácsodat is! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia, először is nem tudtam ,hogy ki is fogod írni, hogy pontosan mire hány pontot kapunk és pár mondatot még hozzá is fűzöl. Szerintem ez így nagyon klassz ötlet volt, mert sokat segíthetsz vele nekünk. Én örülök annak, ha látsz azért jó dolgokat is a blogomon és a kritikákon elgondolkodok, sőt szerintem ki is teszem hozzám, hogy az olvasóim is egyetértenek-e vele és, akkor mindenképp változtatok.
    Követem a blogod és, ha lesz megint ilyen szívesen jelentkezem megint, hátha akkor már jobban fog tetszeni a blogom.
    (Azért a 45 pont számomra egyáltalán nem csalódás, nehogy félreérts.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Ezt azért csináltam így, mert nem akartam sima, uncsi blogversenyt. Semminek nem tartom azt, amikor csak a pontokat írják ki és meglepődök hogy miért kapott mondjuk más 200 pontot, míg én 30at.
      A táblák nélkül csak 50 pontot lehetett volna elérni, szóval szerintem ez remek teljesítmény!
      Mindenkinek e körül mozgott :)

      Törlés
  8. csaó girl! :D Köszi szépen. majd legközelebb jobban igyekszem! :D Hát a fejléc téma..én sem tudom miért! xddd <3

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Sziasztok! A blog bezárt. Oldallal kapcsolatos megkereséseket az alábbi e-mail címre küldhettek:  b_szandru@hotmail.com kép: x

DIY / DO IT YOURSELF / AUTUMN / ŐSZI WHATCANIDO / HALLOWEEN

Autumn / Őszi szünet WHAT CAN I DO? / Inspiration

Beköszöntött az ősz... Illetve amit már rengetegen vártatok, az őszi szünet. Használjátok ki a szünet minden egyes napját! What can I do in őszi szünet? Közeledik a Mindenszentek ünnepe, illetve a már Magyarországon is nagy felkapottságnak örvendő Halloween ünnepe.. Faragj tököt! Egy kis kreatívság kell csak hozzá, nagyon jó időtöltés! Egy mécsest belerakva pedig este nagyon szép látványt nyújt. Edz - a szünetben nem lehet kifogás a nincs időm, mert tanulni kell. Ha nem tudsz edzőterembe menni, egy jó futás is elég. Sétálj - barátaiddal, pároddal, akár a szüleiddel - remek kapcsolatépítő hatása van  Olvass, Tanulj (ha nem hagyod a szünet utolsó napjára a feladott házit, sokkal jobb lesz) Nézz sorozatot (ajánló: Teen Wolf, Pretty Little Liars, Gossip Girl)  Nézz filmet Süss Főzz Takaríts, rakj rendet a szobádban Dekoráld ki a szobád Újra itt van az égősorok ideje Vásárolgass - akár a barátnőddel